اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد/ سلیمانی و ظریف باهم رفیق هستند

جهان صنعت نیوز| سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه نیروی قدس با دولت رفیق است، بیان کرد: ما با دولت تفاوت دیدگاه بسیار داریم، اما بالاخره این دولت، دولت ماست؛ آبروی دولت آبروی ماست و با همه دولت باید کار کنیم و کار هم می‌کنیم.


وی با بیان اینکه «آقای سلیمانی و آقای ظریف با هم رفیق هستند» افزود: آقای بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد و آنهایی که باید بدانند، می‌دانستند و آنهایی که نباید، نمی‌دانستند؛ بالاخره یک کار حساسی بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهوری مطلع بود و ظاهراً غفلتی انجام می‌شود و به آقای ظریف گفته نمی‌شود که اینها همه به خودشان (دولت) بر می‌گردد، اما دشمن می‌خواهد از همه اینها چیزی برای خود درست کند.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه آن طور که دشمنان موضوع را مطرح کردند نیست، گفت: اگر هم این گونه باشد ارتباطی به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها ندارد و فضولی این اتفاق به آنها نیامده است؛ چرا که ما دو تا رفیق و برادر با یکدیگر هستیم و به فرض دعوای‌مان هم شده باشد؛ گرچه دعوا نبوده، اما به هر حال هیچ ارتباطی به آنها ندارد.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 12302
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا