سرمربی تیم‌ملی لیگ را چطور می‌بیند؟

جهان صنعت نیوز|  از بهمن‌ماه که کار کارلوس کی‌روش با فوتبال ایران به پایان رسید، مهدی تاج بار‌ها وعده‌های کوتاه و بلندمدت داده تا جانشین او را معرفی کند که تا امروز هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشده است.


آخرین‌بار سه‌شنبه هفته گذشته رئیس فدراسیون فوتبال صحبتی انجام داد که همه را امیدوار به تعیین تکلیف تیم‌ملی کرد.

او گفته بود طی ٢ الی ٣روز آینده سرمربی تیم‌ملی به ایران می‌آید و معرفی می‌شود! همه تا دیروز منتظر عملی‌شدن وعده تاج بودند، اما بازهم مثل دفعات قبلی خبری از اعلام نام سرمربی نبود.

با وجود این‌که یک‌ماه دیگر روز‌های فیفا بازهم از سر می‌رسد و حتی یکی، ٢ بازی تدارکاتی برای تیم‌ملی درنظر گرفته شده؛ عجیب است که هنوز فدراسیون نتوانسته برای انتخاب سرمربی به نتیجه برسد.

اظهارنظر جدید تاج موضوع را پیچیده‌تر کرده و باعث شده گمانه‌زنی‌ها به اوج برسد. رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه گفته بود: «آن مربی که زیرنظر ماست، خودش لیگ را زیرنظر دارد و بازی‌ها را می‌بیند.»

این‌که تاج گفته سرمربی بعدی تیم‌ملی لیگ را زیر نظر دارد، کمی عجیب به نظر می‌رسد، چون مربیان حرفه‌ای قبل از عقد قرارداد معمولا حاضر به انجام کاری نمی‌شوند. به همین دلیل شائبه‌ای بار دیگر به وجود آمده که تاج سراغ گزینه‌های داخلی رفته یا این‌که برانکو به‌عنوان یک مربی خارجی که خودش درگیر لیگ است، گزینه نهایی فدراسیون خواهد بود.

البته این ٢ گزینه تاکنون بار‌ها از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال تکذیب شده و آن‌ها از حضور یک مربی سطح بالای خارجی نام برده‌اند. به هرحال این داستان بعد از بیش از ٣ماه برای اهالی فوتبال خسته‌کننده شده و همه از این بلاتکلیفی رنج می‌برند. باید دید بالاخره ضرب‌الاجل‌هایی که تاج به علاقه‌مندان به فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی اعلام می‌کند، چه زمانی رنگ و بوی واقعیت به خود خواهد گرفت.

ورزشی
شناسه : 17885
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا