خطر جدایی شش ستاره استقلال در پایان فصل

جهان صنعت نیوز| در شرایطی که با پایان اردیبهشت ماه لیگ برتر به پایان می رسد هنوز مدیران باشگاه فعالیت خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نظر خود آغاز نکرده اند.


 فصل قبل سرور جپاروف، مجید حسینی، امید ابراهیمی، مامه تیام و امید نورافکن بازیکنانی بودند که با پایان بازی‌ها از استقلال جدا شدند و خیلی ها ایرادی که از مدیران سابق باشگاه می گرفتند این بود که آنها خیلی دیر برای تمدید قرارداد با بازیکنان سابق خود دست به کار شدند و نتوانستند آنها را مجاب به ماندن کنند.

این اتفاق البته برای فصل جدید هم در حال رخ دادن است، جایی که قرارداد بازیکنان تاثیرگذاری مثل وریا غفوری، مهدی رحمتی، علی کریمی، پژمان منتظری، پاتوسی و روزبه چشمی در پایان فصل تمام می شود و آنها می‌توانند آزادانه تیم جدید خود را انتخاب کنند.با این حال مدیران باشگاه هنوز مذاکره‌ای با این بازیکنان انجام نداده‌اند و این اتفاقی است که می‌تواند در پایان فصل باعث جدایی تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار تیم شود.

استقلال در حال حاضر بیش از هرچیزی نیاز به حفظ شاکله تیم این فصل خود دارد اما هنوز مدیران باشگاه فعالیت خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان آغاز نکرده اند و این موضوعی است که نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

ورزشی
شناسه : 17298
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا