فروزنده: با عملکرد دولت یازدهم ما پیروزیم

جهان صنعت نیوز| علی فراهانی: لطف‎الله فروزنده، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا درباره برنامه‌ اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال آینده، اظهار کرد: جمعیت ایثارگران به دنبال بحث گفتمان انقلابی است و ما در راستای فرامین رهبر انقلاب حرکت می‏‌کنیم.

وی در این باره اضافه کرد: به عقیده ما، دولت آینده باید دغدغه ارزش‌ها را داشته باشد، به عبارتی دولت آینده باید برنامه‎هایی برای مبارزه با فساد، کارآمدی، عدالت و حل مشکلات اقتصادی کشور داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه «مردم به دنبال گفتمان انقلابی هستند»، افزود: به اعتقاد ما، تنها گفتمانی که می‎تواند موفق شود گفتمان انقلابی است.

فروزنده ادامه داد: فردی که شجاع، مؤمن، متدین، ساده‌زیست، سالم و دارای برنامه بوده و تیم سالمی داشته باشد می‎تواند گفتمان انقلاب اسلامی را به موفقیت برساند. جمعیت ایثارگران معتقد است که جبهه مؤمن انقلاب باید دنبال گفتمان انقلاب باشد نه صرفا اصولگرایان. بنابراین چنین اقدامی با وحدت، ائتلاف و گزینه واحد امکان‌پذیر است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، راهبرد اصلی اصولگرایان را وحدت و ائتلاف دانست و گفت: این اصل به عنوان راهبرد واقعی اصولگرایان شناخته شده است. ضمن اینکه افق‎های خوبی در این باره در اردوگاه اصولگرایان وجود دارد و ما امیدوارم به گزینه واحدی دست پیدا کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: با توجه به عملکرد دولت یازدهم و ایرادهای اساسی که مردم دارا هستند، امیدواریم موفقیت‌مان حاصل شود.

وی در پاسخ به این پرسش‎ که اصولگرایان باید چه اقداماتی را در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام دهند، تصریح کرد: اصولگرایان باید همان اتفاقات انتخابات اسفند ۹۴ را آسیب‎شناسی کنند و از فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم.

فروزنده در این باره تأکید کرد: گفتمان کارآمدی را باید برای مردم جا بیندازیم تا از این طریق اعتماد مردم را جلب کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران درباره اینکه «آیا اصولگرایان به اصل جوان‎گرایی توجه خواهند داشت یا خیر؟»، گفت: باید اقتضائات و شرایط را سنجید و متناسب با آن‌ها گزینه‎های خودمان را انتخاب کنیم.

او در پایان درباره علت ادامه سفرهای استانی محمود احمدی‎نژاد اعلام بی‎اطلاعی کرد.

گفت‎وگو از علی فراهانی

عمومی
شناسه : 10777
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا