ورود محصولات ارتوپدی ایرانی به کشورهای آسیایی و اروپایی

جهان صنعت نیوز|   مهندس فرشید الهیاری، مجری طرح آغاز فعالیت این شرکت دانش‌بنیان را از سال ۱۳۸۶ در حوزه تولید پروتزهای ارتوپدی دانست و گفت: مواد اولیه این پروتزها از کشور آلمان وارد می‌شود، ولی کلیه مراحل طراحی و ساخت این تجهیزات در این شرکت انجام می‌شود.


وی جنس این محصولات را فولاد ضدزنگ (Stainless Steel) و تیتانیوم دانست که با بدن انسان سازگاری دارد و ادامه داد: قطعات ارتوپدی تولید شده علاوه بر آنکه کیفیت بالایی دارد، موفق به اخذ گواهینامه CE شدیم و تنها صادرکننده این محصولات در کشور هستیم.

الهیاری اظهار کرد: محصولات ارتوپدی تولیدشده شامل انواع پلاک‌ها، نیل‌ها و پیچ‌ها است و برای درمان انواع تروماها و شکستگی‌های بازو، ساعد، ساق پا، ران، لگن، مچ دست و انگشت‌ها قابل استفاده است.

مجری طرح با تاکید بر اینکه این محصولات تحت پوشش بیمه قرار دارند، یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ مرکز درمانی کشور از این محصولات بهره‌مند شده‌اند.

الهیاری از صادرات این محصولات خبر داد و گفت: کشورهای جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه از جمله عراق، سوریه و لبنان و کشورهای فرانسه، ایتالیا و آلمان از جمله بازارهای هدف ما بوده که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به صادرات این محصولات شدیم.

به گفته وی علاوه بر آن نمایندگی‌هایی از این شرکت در کشورهای سوئد و آلمان راه‌اندازی شده است.

دانش و فناوری
شناسه : 26999
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا