کنترل آلودگی خاتون‌آباد مطابق با استانداردهای جهانی/ راه‌اندازی کارخانه اسیدسولفوریک در سال جاری

جهان صنعت نیوز| به گزارش مس پرس، حسانی در نشست هم‌اندیشی با روحانیون شهرستان با بیان این مطلب افزود: امیدواریم با راه‌اندازی کارخانه اسید در ابتدای نیمه دوم سال جاری، گاز کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد کنترل و با ورود به مدار کارخانه اسید تبدیل به اسید شود.


حسانی با اشاره به اشتغال ۵ هزار نفر پرسنل پیمانکاری، نیروی رسمی و شرکتی در مجتمع مس شهربابک گفت: امیدواریم در کنار واحدهای تولیدی فعال در مجتمع مس، ضمن رفع کمبودها در مسیری جدید و رو به رشد حرکت کرده و با داشتن یک مجتمع تولیدی و صنعتی کامل در سطح ملی و منطقه‌ای بدرخشیم.

حسانی وظیفه اصلی مجتمع مس شهربابک را به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی «تولید» عنوان کرد و اظهار داشت: بنده و تمامی همکارانم در مجتمع مس شهربابک امانت‌دار سرمایه میلیون‌ها نفر ایرانی هستیم ؛بنابراین باید به وظیفه اصلی خود که «تولید» است و در شرایط کنونی رونق آن از نیازهای اصلی کشور است عمل کنیم.

وی با اشاره به وظایف و خدمات اجتماعی و فرهنگی مجتمع مس شهربابک در کنار تولید گفت: در سال ۹۷ پس از ایجاد ساختار جدید مجتمع مس شهربابک، میزان کمک‌ها و اعتبارات بلاعوض در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در سطح شهرستان شهربابک به میزان ۴ برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

اقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 27395
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا