پیام مدیرعامل شرکت گل‌گهر به مناسبت نام‌گذاری سال ۹۸ با عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری

جهان صنعت نیوز| متن پیام مهندس تقی‌زاده، به این شرح است:

بسم ا…الرحمن‌الرحیم

سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری که در آن هدف مهم سال را تبیین نمودند، باید سرلوحه‌ی کار و راهبردِ همه ما مسئولین صنعتی، به‌ویژه همکارانم در شرکت گل‌گهر باشد.

توجه معظم‌له در سال‌های اخیر به مسئله اقتصاد و تولید، ما را مکلف می‌کند که بیش‌از پیش به مقوله‌یِ تولید و اشتغال‌زایی جوانان عزیز توجه کنیم.

در بیانات مقام معظم رهبری تاکید بر رونق تولید و نام‌گذاری سال به همین عنوان، نوید‌بخشِ روزهای درخشان در سال ٩٨ است.

همان‌طور که رهبری فرمودند، رونق تولید می‌تواند مشکل بیکاری، تورم، نقدینگی، کسری بودجه سالیانه دولت را برطرف کند و بی‌شک شرکت گل‌گهر این موضوع را در اولویت کاری قرار خواهد داد و باتوجه به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شرکت طی سال‌های گذشته و افزایش تولید و اشتغال‌زایی مناسب در این راه، افق روشنی در برابر ما ایجاد خواهد کرد که بتوانیم فرمایشات حضرت آیت‌ا…‌ خامنه‌ای را نصب‌العین خود قرار دهیم.

شرکت گل گهر طی ۴ سال گذشته باتدبیر اتخاذ شده و همت تمام همکاران مجموعه، موفق به رشد چشمگیر در تولید و راه‌اندازی پروژه‌های مختلف حتی جلوتر از برنامه‌ی پیش‌بینی‌شده، علی‌رغم وجود تحریم‌های ظالمانه شده‌است.

در پایان از تمامی معاونین، مدیران و پرسنل خدوم و زحمتکش شرکت گل‌گهر می‌خواهم با جدیت و اهتمام فراوان، برنامه‌ریزی در جهت رونق تولید را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهند و نتایج مثبت آن به اطلاع مردم عزیز رسانده شود

اقتصاد کلان
شناسه : 12744
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا