بهروز نعمتی: دولت و مجلس تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت ندارند

جهان صنعت نیوز| بهروز نعمتی با رد هرگونه افزایش قیمت بنزین در سال آینده، گفت: افزایش قیمت بنزین بحثی است که در محافل مطرح می شود چون نه دولت و نه مجلس تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت نگرفته اند.

وی تاکید کرد: اما دولت و مجلس برای ساماندهی بنزین حتما تلاش خواهند کرد و برنامه دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: احیای کارت سوخت یکی از مواردی است که می تواند بخش زیادی از قاچاق  سوخت که از مرز های مختلف انجام می شود را بگیرد.

نعمتی درخصوص وضعیت اقتصادی سال آینده، گفت: بالاخره باید قبول کرد که کشور در جنگ اقتصادی است و شرایط به گونه‌ای است که مجلس، دولت و قوه قضاییه باید تلاش کنند تا مشکلات را کاهش دهند. اما در حال حاضر نمی توان پیش بینی کرد که چه مشکلاتی در سال آینده خواهیم داشت.

او ادامه داد: برای مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد، در جلسه سران سه قوه به شدت به دنبال این هستند که بتوانند موانع را مرتفع کنند و در یک جایی هم ممکن است مشکلات فراتر باشد که باید با مسئولین مربوطه آن مشکل را مطرح و حل کرد.

این عضو هیات رئیسه مجلس در پاسخ به اینکه آیا در سال آینده با بحران های کارگری مواجه خواهیم بود؟ تاکید کرد: بحث بحران کارگری موضوعاتی است که مردم می دانند. اگر زمان دفاع مقدس را در نظر بگیریم، تعداد شهدای کارگری ما از بسیاری از اقشار دیگر بیشتر بود. مردم فضا و شرایط را می دانند و باید تلاش کنیم تا این مشکلات به حداقل برسد ضمن اینکه مالکان این انقلاب مردم هستند.

نعمتی در خصوص نرخ تورم گفت: رقم نرخ تورم در ذهنم نیست. تورم داریم اما نمی دانم ۳۰ درصد است یا خیر و به صورت دقیق رقم تورم را نمی دانم.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 11005
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا