خبر خوش مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت مس برای بازنشستگان:

انجام اقدامات مؤثر برای افزایش رفاه بازنشستگان

جهان صنعت نیوز| «سید حجت ا… موسوی» ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر و جشن چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: سال ۱۳۹۷ و هم‌زمانی آن با چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، سالی سرشار از تصمیمات مؤثر در بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و ایجاد آرامش در زندگی پیشکسوتان شرکت ملی صنایع مس ایران بود.

وی افزود: در سال ۹۷، افزایش ضریب هزینه‌های سفر (حدود ۱۷ درصد)، هزینه نگهداری (حدود ۱۰۰ درصد) و هزینه ورزش (حدود ۱۷ درصد) و هزینه روز بازنشسته (۱۷ درصد) تصویب و اجرایی شدند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت مس اظهار داشت: همچنین کمک‌هزینه اجاره بهاء نیز مورد تصویب قرار گرفت و در حال اجرا است.

موسوی بیان کرد: از اقدامات مؤثر دیگر می‌توان به محاسبه گروه و پایه سنوات ارفاقی در گروه شغلی دوره اشتغال و محاسبه و پرداخت مابه‌التفاوت آن اشاره کرد.

مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس، افزود: پرداخت مستمری و مزایای بازنشستگان در بیست و پنجم هرماه و بدون حتی یک روز تأخیر و چندین اقدام مؤثر دیگر در سال ۹۷، این سال را به سالی خاطره‌انگیز و عاری از دغدغه برای بازنشستگان عزیز تبدیل ساخت.

به گفته مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس عیدی مصوب نیز همراه مستمری اسفندماه بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

موسوی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مدیریت ارشد شرکت مس و هیئت امناء محترم مؤسسه گفت: امیدواریم روند حمایت از بازنشستگان عزیز که همه ما شرایط کنونی را مدیون زحمات آنها در طول سال‌های خدمتشان هستیم ادامه داشته باشد و سال‌‌های بهتر و کم دغدغه تری را برای‌ آنها رقم بزنیم.

صنعت و معدن
شناسه : 12562
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا