کشف گوشت تنظیم بازاری در بستنی‌فروشی

جهان صنعت نیوز| سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان ایلام با همراهی نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشات، اماکن، نیروی انتظامی و استاندارد در حین نظارت به رفتارهای مالک یک بستنی فروشی که با دیدن خودروهای گشت مشترک دچار اضطراب شده بود؛ مشکوک شده و در اقدامی سرزده این واحد را مورد بررسی قرار دادند که از یخچال این بستنی فروشی مقدار ۹۳ کیلوگرم گوشت تنظیم بازاری کشف و پرونده برای متخلف تشکیل شد.


رایگانی همچنین از کشف انواع روغن موتور در گشت مشترک تعزیرات چهار محال و بختیاری با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در بازرسی اولیه از یک واحد صنفی، مالک واحد اعلام کردکه خرده فروش بوده و کالاهای خود را در سامانه انبارها ثبت کرده است اما در ادامه بررسی، انواع روغن موتور و فیلتر خودرو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: همچنین با ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این واحد، اقلام مذکور را به قیمت روز به فروش رسانده که این مورد مشمول گرانفروشی است.

سخنگوی تعزیرات اظهار داشت: در پایان گشت مقرر شد، بررسی‌های لازم انجام شود که آیا انبار کشف شده و کالاهای آن در سامانه انبارها ثبت شده است یا خیر و تا دریافت این استعلام، انبار موقتاً پلمپ شد.

اخبار برگزیده
شناسه : 19483
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا