رهبر معظم انقلاب:

ملتی که در صحنه است، دشمن هیچ آسیبی نمی‌تواند به او برساند

جهان صنعت نیوز| به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز- دوشنبه در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی فرمودند: من در پایان بیانیه [اخیر]، از مردم برای راه‌پیمایی ۲۲بهمن تشکر کردم لکن این تشکر خیلی کمتر از چیزی است که حق مردم ایران است.

رهبر معظم انقلاب بیان کردند: ملت ایران در ۲۲بهمن کار بزرگی را انجام دادند. بنابر گزارشی که دادند تقریبا در همه‌ی کشور، جمعیت بیشتری آمده بود.

ایشان خاطرنشان کردند: البته دشمنان کتمان می‌کنند که میلیون‌ها نفر به خیابان آمدند، اما این را می‌فهمند و همه می‌دانند ملتی که این‌جور در صحنه است، دشمن هیچ آسیبی نمی‌تواند به او برساند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: خدا مردمی را که این‌جور از کشور خود دفاع می‌کنند، مورد لطف و مرحمت قرار می‌دهد. یک عده هم خودشان ضعیف شده‌اند و می‌گویند انقلاب ضعیف شده؛ آنان ضعف‌های خود را به ملت نسبت می‌دهند.

ایشان فرمودند: یک نکته درباره‌ی این جوانانی که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنیت به چه قیمتی به دست می‌آید.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: برخی کسانی که از امنیت کشور استفاده می‌کنند و کار و ورزش و… خود را انجام می‌دهند و بعد نمکدان می‌شکنند، بدانند امنیت از این راه به‌دست می‌آید. یادمان نرود که امنیت چطور به دست می‌آید. ۲۲بهمن با این عظمت با امنیت به پایان رسید.

ایشان فرمودند: درود خدا بر آن‌ها و درود خدا بر ملت شهیدپرور اصفهان که آن تشییع را به راه انداختند. درود خدا بر سپاه پاسداران و همه‌ی عناصر حافظ امنیت و نیروی انتظامی و دیگران.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 11717
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا