اتاق اصناف مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره پایتخت است

جهان صنعت نیوز| احمد اسماعیلی راد در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه های بهاره افزود: به همین علت تصمیم گیری درباره برگزاری یا برگزار نشدن نمایشگاه های بهاره پایتخت به استانداری محول شده است.

وی یادآورشد: در برپایی نمایشگاه های بهاره، فرمانداری تهران متولی نظارت بر ایجاد هماهنگی همه دستگاه های خدمات رسان و استقرار دستگاه های دولتی محسوب می شود در حالی که متولی اصلی در اجرا و برپایی نمایشگاه های بهاره اتاق اصناف تهران است.

اسماعیلی راد اظهار داشت: به همین منظور نتیجه جمع بندی جلسه برای تعیین تکلیف به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

معاون برنامه ریزی فرماندار تهران در عین حال با بیان اینکه همه دستگاه های خدمت رسان نیز آمادگی لازم در برگزاری این نمایشگاه ها را اعلام کرده اند گفت: برای برپایی نمایشگاه های بهاره پنج مکان در نظر گرفته شده که طی مصاحبه رسانه ای سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری تهران و اتاق اصناف به اطلاع مردم رسیده است.

عبدالعظیم رضایی معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری تهران نیز در این جلسه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران اشاره و تاکید کرد: تصمیمی که در این ستاد گرفته شده با حضور نمایندگان اتاق اصناف بوده است و در صورتی که مخالف برگزاری نمایشگاه بوده اند باید مطرح می کردند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه ها بعد از ۴۰ سال تجربه همیشه تقاضاها، چالش ها، مخالفان و موافقانی داشته است و ما باید همه جوانب را در نظر و تصمیمی بگیریم که به خیر و صلاح مملکت و مردم باشد.

رضایی به اهمیت تهران به عنوان پایتخت و الگوی سایر شهرستان ها اشاره و خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات مختلف اصناف، بارها از روسای اتحادیه ها و اصناف خواسته شده تا با تشکیل جلسه در فرمانداری طرح موضوع کنند که با استقبال روبه رو نشده است.

اختلاف نظر درباره برگزاری نمایشگاههای بهاره در پایتخت درحالی است که پیشتر اعلام شده بود پنج نمایشگاه عرضه اجناس با قیمت مناسب و تخفیف‌های ۱۰ تا ۲۵ درصدی در نقاط شرق(حکیمیه)، غرب(پارک ارم)، جنوب(بوستان ولایت)، مصلای حضرت امام(ره) و در صورت توافق نهایی میان اتاق اصناف و فرمانداری تهران، یک نمایشگاه دیگر نیز در شهر آفتاب پایتخت برگزار می شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 11388
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا