کالاهای اساسی در ماه رمضان گران نمی‌شود

جهان صنعت نیوز| نایب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان گران نخواهد شد، گفت: قیمت جدید اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان همچون آش، زولبیا و بامیه طی چند روز آینده از سوی کمیسیون نظارت اعلام خواهد شد.


مجتبی صفایی در رابطه با نظارت بر توزیع و قیمت اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان گفت: قیمت اقلام اساسی مصوب تنظیم بازار که توزیع آن از سوی دولت حمایت و پیگیری می‌شود در ایام ماه مبارک رمضان هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و نظارت و بازرسی ویژه‌ای در زمینه توزیع مناسب و نرخ محصولات اعمال خواهد شد.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد: برخی کالاها از طریق منابع دولتی تأمین نمی‌شود که احتمال دارد با توجه به نوسانات احتمالی قیمت ارز، نرخ آنها تغییر کند اما در مجموع هیچ افزایش قیمتی در زمینه کالاهای اساسی رخ نخواهد داد و نظارت ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با آغاز این ماه شروع خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرار بر آن است تا توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان با آغاز این ماه به صورت گسترده صورت گیرد و نظارت ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

صفایی درباره قیمت اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان همچون زولبیا، بامیه، آش و حلیم گفت: با توجه به نرخ روز اقلام مصرفی، قیمت‌های پیشنهادی به تمام کمیسیون‌های نظارت ارجاع شده اما نرخ نهایی تا به این لحظه اعلام نشده و طی چند روز آینده قیمت‌های نهایی اعلام خواهد شد.

عمومی
شناسه : 16799
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا