واگذاری مدیریت سهام عدالت به مردم

جهان صنعت نیوز|  حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی در تشریح نشست روز گذشته کمیسیون متبوعش، گفت: لایحه سهام عدالت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی ۵ سال سهام عدالت به مردم واگذار شود.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه سایر مواد این لایحه براساس این موضوع مذکور تصویب شد اما تعیین تکلیف جزییات روش اجرا و واگذاری سهام عدالت به مردم و مکانیزم نحوه اعمال مدیریت مردم بر این سهام به جلسه بعدی موکول شد. تا کارگروه تغییرات لازم را اعمال کند.

وی اظهار کرد: لایحه سهام عدالت اصلاح مواد ۳۴ تا ۳۸ قانون اصل ۴۴ است؛ مواد ۳۴، ۳۵ و ۳۷ درباره واگذاری سهام عدالت به مردم بود که تصویب شده و ماده ۳۶ حذف شد در ادامه مقرر شد؛ ماده ۳۸ که درباره مکانیزم مدیریت مردم بر سهام عدالت است در جلسه آینده بررسی شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی خاطرنشان کرد: دومین دستورکار کمیسیون ویژه از حمایت از تولید ملی بررسی طرح تفکیک وزارت تجارت و خدمات بازرگانی از وزارت صنعت و معدن  بود که تعیین تکلیف نهایی این طرح به جلسه بعدی موکول شد.

عمومی
شناسه : 13391
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا