استاندارلرستان: تلفات جانی نداشتیم

بازگشت آرامش به لرستان

جهان صنعت نیوز| به گفته استاندار لرستان علی‌رغم خسارات مادی فراوانی که به شهر پلدختر و روستاها وارد شده و بخش عمده‌ای از منطقه به زیر آب رفته بود،خوشبختانه تا این لحظه خسارت جانی نداشته‌ایم. در این رابطه از افراد محلی، نیروهای امدادی و ستادی پیگیری کردیم و هیچ‌گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امیدواریم هیچ موردی از خسارت جانی گزارش نشود، اضافه کرد: نیروهای امدادرسان و ستادی با تمام توان در حال کمک به سیل‌زده‌ها هستند.

۱۶ هزار باغ و زمین زراعی دلفان از بین رفته‌اند

فرماندار دلفان گفت: ۱۶ هزار باغ و زمین زراعی دلفان از بین رفته‌اند.

بهمنی در گفت‎وگو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: وضعیت امداد رسانی در حال انجام است و در حال حاضر مشکل حادی نداریم. مشکل راهسازی داریم و ماشین‎آلات لازم در حال اعزام به دلفان هستند.

وی گفت: اولویت اصلی ما چادر و مواد غذایی است. در حال حاضر اوضاع شهرستان آرام است. اکیپ‎های ارزیاب برای برآورد خسارت واحدهای آسیب دیده دلفان محدود است.

تامین گاز لرستان در شرایط باثباتی است

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تامین گاز لرستان در شرایط پایداری است.

لطفعلیان با بیان مطلب، اظهار کرد: وضعیت تامین گاز در استان در شرایط باثباتی قرار دارد و ورودی‎های گاز به استان بدون مشکل برقرار است.

وی تصریح کرد: حادثه‎ای که منجر به خط انتقال دوم شهرستان خرم‎آباد شده است نیز خللی در روند تامین گاز این شهرستان و سایر شهرهای استان ایجاد نمی‎کند. از شهروندان درخواست می‎شود تنها به اطلاعیه‎های روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان توجه کرده و به شایعات اهمیت ندهند.

پیشنهاد ویژه
شناسه : 12817
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا