۸۵۰۰ منتخب چهارمین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مشخص شدند

به گزارش جهان صنعت نیوز:   صبح امروز (شنبه) مراسم قرعه‌کشی چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار شد. ثبت‌نام این دوره از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو  همچون روال طرح‌های فروش فوق‌العاده با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی، از روز دوشنبه هفته گذشته (۱۴ مهرماه) با عرضه سه پنج محصول وانت آریسان، رناپلاس و سورن پلاس آغاز و تا روز چهارشنبه گذشته (۱۶ مهرماه) ادامه داشت.

 در این طرح دو میلیون و ۹۲ هزار و ۵۱۸ نفر ثبت نام کرده‌ بودند که از این تعداد ۸۵۰۰ نفر به روش قرعه‌کشی برگزیده و ۵۰ درصد از متقاضیان نیز به عنوان لیست ذخیره انتخاب شدند تا در صورت عدم واریز وجه منتخبان در مدت زمان تعیین شده، افراد از لیست ذخیره جایگزین شوند.  

بر اساس آمار از میان مجموع شرکت‌کنندگان دارای شرایط و احراز هویت شده، ۶۵ هزار و ۷۹۶ نفر برای خودروی وانت آریسان با ظرفیت ۲۳۰۰ دستگاه، ۶۵۰ هزار و ۱۳۷ نفر برای خودروی رانا پلاس با ظرفیت ۵۷۰۰ دستگاه و همچنین محصول سورن پلاس با ظرفیت ۵۵۰ دستگاه و با تعداد ثبت‌نام‌کننده یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۸۵ نفر شرکت کرده بودند.

طبق مصوبه کمیته خودرو، منتخبان این طرح تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند؛ در غیر این صورت ثبت‌نام ایشان کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

مشخصات نفرات برگزیده پس از تایید فرآیند و نتایج قرعه‌کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر،‌ در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه پیامک اطلاع‌رسانی نیز به نفرات برگزیده ارسال خواهد شد. 

ضمن اینکه گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز اعلام کرده است که مرحله پنجم فروش فوق العاده محصولات ایران‌خودرو به زودی اعلام خواهد شد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 143937
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا