۵۰۰۰ ماسک به پاک‌بانان تهرانی اهدا شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  به گزارش روز شنبه انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران، این محموله درراستای اجرای مسوولیت اجتماعی در مقابله با عوارض ویروس کرونا اهدا شده است.

بر اساس این گزارش، ‌محموله ماسک های اهدایی با کمک تشکل‌های بخش خصوصی «نفس» و با مشارکت موثر اعضای انجمن، برای استفاده خدمتگزاران پاکیزگی شهر تهیه شده است. این محموله با حضور «عباسعلی مدیح» مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران، «حمید مقیمی» و «مرتضی دانایی» رییس و دبیر انجمن، به نمایندگان مدیریت شهری تهران تحویل داده شد.

«حمید مقیمی» رئیس انجمن واردکننندگان فرآورده های بهداشتی همزمان با تحویل هدیه اعضا، با معرفی انجمن و جایگاه صنفی آن،  گفت: در اینجا به نمایندگی از همه اعضای انجمن حضور یافته‌ایم تا مراتب قدردانی خود را از زحمات تلاشگران پاکیزگی شهر اعلام کنیم.

وی افزود: می دانیم فعالیت های این بخش در شرایط کنونی، بسیار ضروری و مهم و در عین حال خطیر است اما مهم ترین خدمات به سلامتی شهر، از سوی این عزیزان ارایه می شود. مقیمی با بیان اینکه دوست داشتیم کمک های بیشتری به همه خدمتگزاران سلامتی و پاکیزگی ارایه کنیم، افزود: مقررات قانونی محدودکننده در سال جاری، وضعیت مالی بسیار سختی را برای شرکت های واردکننده فرآورده های بهداشتی و آرایشی ایجاد کرده است،  با این حال، همه تمام توان خود را در خدمت سربازان جبهه سلامت قرار می دهیم.

«عباسعلی مدیح» مدیرکل رفاه، تعاون و امور اجتماعی شهرداری تهران نیز اظهار داشت: کارکنان بخش نظافت شهرداری تهران، نقش موثری در جلوگیری از سرایت آلودگی به محله های شهر دارند و خوشحالیم که با لطف اعضای انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی و آرایشی، سلامتی، این گروه نیز وضعیت بهتری پیدا می کنند.

وی ادامه داد: برای تامین تجهیزات مورد نیاز سلامت کارگران این بخش، در مضیقه بودیم و این هدیه با ارزش که بلافاصله بین همه مناطق و نواحی شهرداری تهران توزیع می شود، بسیار راهگشا است.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 95828
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا