۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری‌ها در صندوق بازنشستگی فولاد در سال ۹۹

  به گزارش جهان صنعت نیوز: «محمد شریعتمداری» در حساب کاربری خود در توئیتر از سه برابر شدن بازده سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به سال ۹۸، پرداخت مطالبات بازنشستگان فولاد پس از هشت سال، متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق و اجرای طرح‌های ساخت وتوسعه و سامانه خدمات الکترونیکی، به عنوان مهمترین کارهای بزرگ صندوق بازنشستگی فولاد در سال ۹۹ یاد کرد.


 پیشتر «رضا مسرور»‌ مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با انجام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال ۹۱، اما بازنشستگان برای هشت ماه نخست آن سال دریافتی نداشتند که پرداخت مطالبات معوق آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان‌داشت:‌ با اخذ مجوز لازم از هیات امنای صندوق و تامین منابع مالی، نخستین قسط این مطالبات در مرداد ماه ۹۹ پرداخت و در مجموع طی سه فقره قسط، کل مطالبات‌شان پرداخت شد.

مسرور خاطرنشان‌کرد: پارسال موضوع همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با بار مالی ۷۴۰ میلیارد تومانی، بدون کمک دولتی و از محل منابع صندوق و سود سرمایه‌گذاری تامین شد که طی آن ۵۲ درصد به حقوق و مزایای بازنشستگان صندوق نسبت به سال ۹۸ اضافه شد.

وی ادامه‌داد: برای سال ۱۴۰۰ نیز موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از محل رد دیون (به میزان ۵۹ هزار میلیارد تومان از این محل مطالبه داریم) تامین مالی خواهد شد که یک‌هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهصنعت و معدن
شناسه : 181158
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا