۲۷۴ تفاهم‌‎نامه در گردهمایی صنعت نفت امضا شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  سیاوش ملکی فر روز سه شنبه در مراسم اختتامیه گردهمایی سه روزه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت در محل پژوهشگاه نفت گفت: هدف اصلی این گردهمایی به هم رسانی عرضه و تقاضا در صنعت نفت و صنایع مرتبط و ارزیابی شرکت های توانمند دانش بنیان که در صنعت نفت نقش آفرینی می کنند، بوده است

وی اظهار داشت: ۱۵۵۰ نفر از این رویداد سه روزه بازدید کردند، ۱۰۷۷ نفر در این رویداد ثبت نام کردند، ۱۵۹ شرکت دانش بنیان و استارتاپ حضور داشتند و مابقی از سایر بخش ها بودند که در این رویداد شرکت کردند.

وی گفت: ۸۹۱ نیاز فناورانه صنعت نفت در قالب ۳۸ نشست ارائه شد،۴ کارگاه آموزشی با موضوع مالکیت فکری ،۵ پنل تخصصی و ۳۸۹ جلسه B&B برگزار شد.

به گفته وی در این مراسم تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه صنعت نفت و شتابدهنده آی تک نیز منعقد شد.

ملکی فر ادامه داد: در دو ماه آینده برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت و گاز و انرژی را در کشور عمان خواهیم داشت که در قالب پاویون در آن شرکت می کنیم،تاکنون ۱۵ شرکت برای حضور در آن ثبت نام کرده اند.

وی یادآور شد: اخذ استانداردهای صنعت نفت و حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و خارجی از جمله خدماتی است که صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش صنعت نفت حمایت می کند.

گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت از ۲۷ تا ۲۹ در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 89656
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا