۱۲ فوتی در حوادث جوی ۴۸ ساعت گذشته

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «مجتبی خالدی» روز سه‌شنبه با ارائه آخرین گزارش تجمیعی حوادث جوی در ۴۸ ساعت گذشته تا ساعت ۸:۳۰ روز پنجم فروردین ۹۹ افزود: کل مصدومان این حوادت ۲۱ نفر بود و مصدوم اعزامی هم شامل ۱۶ نفر و درمان در محل پنج نفر بودند.


وی اظهار داشت: ۱۲ نفر فوتی‌ها شامل بندرعباس ۲ نفر ( خانم ۳۲ ساله و دختر ۵ ساله  گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب)، لارستان یک نفر (مرد ۵۸ ساله به دلیل گرفتار شدن خودرو مسیر سیلاب)، بندر کنگان یک نفر، قم سه نفر (یک خانم، یک آقا و کودک ۶ ماهه به دلیل ریزش تونل بر اثر بارش باران)، مهر چهار نفر و قصرقند یک نفر بودند.

خالدی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی میدانی از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ در این حوادث جوی ۲ نفر مفقودی در (رودان) بر اثر انسداد موقت محورهای فرعی در ریگان، کهنوج و فنوج به همراه داشته است.

وی همچنین از حضور تیم‌های واکنش سریع حوزه سلامت در مناطق آسیب دیده استان‌های کرمان، هرمزگان و بوشهر جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 96146
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا