یازده روز خدمات ویژه امداد گروه بهمن به زائران حسینی

جهان صنعت نیوز: طرح امداد گروه بهمن در اربعین حسینی پس از ۱۱ روز در ۳۰ مهر ماه ۹۸ به پایان رسید.


امداد گروه بهمن به کلیه خودروهای سواری زائران خدمت رسانی کرد.

خدمت رسانی در این طرح به صورت رایگان به تمامی خودروهای عازم نقاط مرزی انجام و فقط هزینه قطعات یدکی اخذ شد.

طرح خدمات و امداد گروه بهمن ویژه ی ایام اربعین حسینی پس از ۱۱ روز در ۳۰ مهر ماه ۹۸ با موفقیت به پایان رسید . این طرح با مشارکت فعال نمایندگی های منتخب استان های کردستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و تیم های امدادی مستقر در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور به عراق اجرا شد.

ارائه خدمات مناسب پایگاه امدادی و خدمت رسانی علاوه بر خودروهای گروه بهمن به سایر خودروهای سواری از اتفاقات حائز اهمیت طرح امداد اربعین حسینی بود. گروه بهمن در این طرح با برنامه ریزی و نظارت دقیق بر اجرای صحیح خدمت رسانی سعی کرد تا خدمات امداد ویژه ای را به زائران کربلای معلی ارائه کند؛ امداد در محل، حمل خودرو، سوخت رسانی، تعویض زاپاس، تعویض قطعات معیوب و شارژ باطری از جمله موارد خدمت رسانی بود.

گفتنی است سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن در طرح امداد ایام سوگواری اربعین حسینی جهت رفاه حال زائران و مسافران به مدت ۱۱ روز از ۲۰ لغایت ۳۰ مهر ۹۸ در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور به عراق با تعمیرکاران آموزش دیده به ارائه خدمات پرداخت.

این خدمات به صورت رایگان به تمامی خودروهای عازم نقاط مرزی انجام و در صورت نیاز به قطعات یدکی تنها هزینه آن اخذ شد، همچنین قطعات یدکی محصولات بهمن توسط تمامی نمایندگی‌های این شرکت در پنج استان مذکور تأمین شد و هیچ کمبودی در این زمینه وجود نداشت.

طبق آمار ارائه شده از احمد محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین از اول ماه صفر تا اربعین سید الشهدا سه میلیون و ۵۰ نفر از زائران به کربلا مشرف شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است به گزارش روابط عمومی گروه بهمن در ۱۳ مهر ماه ۹۸ طرح خدمات ویژه امداد گروه بهمن در اربعین حسینی، نحوه خدمت رسانی و محل استقرار تیم های امدادی به عموم مردم اطلاع رسانی شده بود.

اقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 56264
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا