کورش کبیری: بیش از ۱۲۰۰۰ چهره و فعال اقتصادی از جشنواره ساعت تهران بازدید کردند

جهان صنعت نیوز: اولین جشنواره بین‌المللی ساعت تهران به عنوان رویدادی بی‌سابقه در کشور با همکاری آژانس تبلیغاتی آن برگزار شد.


در جریان برگزاری این جشنواره که با هدف برندسازی در صنعت ساعت و با حضور اعضای هیات رییسه اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت تهران، متخصصان صنف ساعت و اکسسوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار شد، جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و عکاسان نیز حضور داشتند.

در حال حاضر یکی از معضلات اصلی اقتصاد ایران عرضه و فروش محصولات بی‌کیفیت است که با برندسازی اصولی در بازارهای مختلف می‌توان این مشکل را رفع کرد.

بر همین اساس آژانس تبلیغاتی آن برای اطلاع‌رسانی در مورد این رویداد مهم خبری اقدام به پوشش تبلیغاتی این جشنواره کرد که به دنبال آن، محصولات ۱۲۰ برند بین‌المللی توسط بیش از ۳۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه عرضه شد. همچنین ساعت‌های هوشمند با طراحی شرکت‌‌های ایرانی بخشی از تولیدات عرضه شده در جشنواره بین‌المللی ساعت تهران بود.

در همین خصوص مدیر تبلیغات، بازاریابی و فروش این جشنواره با بیان اینکه در جریان برگزاری این رویداد بیش از ۱۰۰ برند داخلی و خارجی ساعت حضور داشتند، گفت: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر متخصصان حوزه ساعت در تهران و همچنین مغازه‌داران شهرهای مختلف روبه‌رو شد.

کوروش کبیری اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از فعالان حوزه ساعت از شهرهای مختلف کشور برای حضور در این رویداد به تهران آمدند و در طول برگزاری این نمایشگاه در پایتخت حضور داشتند.

وی افزود: حضور بیش از ۲۰۰ هنرمند و ورزشکار از جمله احمدرضا اسدی، عزت‌الله رمضانی‌فر، رسول توکلی، حسن اسدی، زهره حمیدی، صبا زند، ژاله درستکار، یزدان راد، خداداد عزیزی و … در جریان برگزاری این نمایشگاه یکی از نکات جالب توجه این رویداد بود.

کبیری بیان کرد: رادیوی مختص این نمایشگاه همه روزه از صبح تا شب با همکاری سولماز عطایی از چهره‌های بسیار ماندگار و دوست‌داشتنی رادیو و دوبلاژ، این رویداد را پوشش داد.

نصب بیش از ۳۰ بیلبورد تبلیغاتی

به گفته وی، با وجود اینکه به دلیل اختلالات اینترنتی، شرایط برای تبلیغات اینترنتی پیش از برگزاری این نمایشگاه مهیا نبود اما آژانس تبلیغاتی آن طی یک روز اقدام به نصب بیش از ۳۰ بیلبورد تبلیغاتی در مناطق مختلف تهران کرد.

کبیری همچنین با اشاره به اینکه تبلیغات تلویزیونی یکی دیگر از اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی در مورد این رویداد بود، گفت: تمام تبلیغات محیطی و تلویزیونی مجموعه بزرگ ایران‌مال نیز طی روزهای برگزاری جشنواره ساعت تهران به این رویداد اختصاص داشت که برای اولین بار برگزار شد.

مجری و مشاور امور تبلیغاتی آژانس تبلیغاتی آن در ادامه بیان کرد: با اتمام اختلالات اینترنتی در روزهای انتهایی این نمایشگاه توانستیم از طریق فضای مجازی، بازدیدکننده‌های مردمی را نیز در این جشنواره داشته باشیم اما به طور کلی این رویداد با حضور حدود هزار نفر از متخصصان صنف ساعت و اکسسوری برگزار شد که برای مذاکرات تجاری و بازدید از اجناس برندهای مختلف به این نمایشگاه آمده بودند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ عکاس این رویداد خبری را پوشش دادند، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در ایران، بازتاب وسیعی در داخل کشور و همچنین فضای بین‌المللی داشت. یادآوری می‌شود مسوول برگزاری جشنواره مذکور احسان امامی بوده است.

لازم به ذکر است عکسبرداری هنری- صنعتی- تبلیغاتی، خدمات چاپ و طراحی انواع خدمات محیطی بیلبورد، ساخت و پخش انواع تیزرهای تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی، ثبت دامنه و میزبانی فضای وب و کلیه امور تبلیغاتی در سوشیال‌مدیا، برنامه‌ریزی و اجرای نمایش، کنسرت و جنگ‌های مختلف به صورت کاملا اختصاصی و… از جمله خدمات آژانس تبلیغاتی آن به شمار می‌رود.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 69556
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا