کلنگ افتتاح خط سه کنسانتره مجتمع مس سرچشمه تا دو هفته آینده به زمین خواهد خورد

 به گزارش جهان صنعت نیوز:  مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به گستردگی طرح‌های توسعه شرکت مس تأکید کرد: ما باید بپذیریم راه شرکت مس از توسعه عبور می‌کند؛ راه ما افزایش تولید و کاهش هزینه‌ها است و راه افزایش تولید، سرمایه‌گذاری و توسعه است. البته برای توسعه باید از زمان بهترین بهره را ببریم. اگر می‌خواهیم در صحنه بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تلاش کنیم ازطریق توسعه اقتصادمان را به شکوفایی برسانیم.


وی اظهار داشت: در حال حاضر مسیر شرکت مس مسیر مثبتی است و از نظر شاخص‌های عملکردی علمی مانند شاخص نسبت‌های نقدینگی، شاخص «زدآلتمن» و… شرکت مس در جایگاه بالایی در میان شرکت‌های برتر کشور قرار دارد و امیدواریم در این مسیر شرایط بهتری را در آینده نیز طی کنیم.

دکتر سعدمحمدی با تاکید بر این‌که به‌رغم همه موفقیت‌ها برای پیشرفت باید عملکرد خود را نسبت به دنیا مقایسه کنیم نه نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم سال ۱۴۰۰ را با یک نگاه نو آغاز کنیم و در این راستا برنامه‌های زیادی داریم که یکی از آن‌ها به‌روزرسانی ساختار شرکت مس تا پایان سال جاری است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد: آن چیزی که آینده شرکت مس را تضمین می‌کند توسعه آن است. هر مجموعه‌ای که توسعه نداشته باشد با زوال روبه‌رو خواهد بود. امیدوریم شاهد روزهای بهتری برای صنعت مس باشیم و شرایطی ایجاد شود که به بزرگی شرکت مس ببالیم و این شرکت سبب غرور و افتخار همه ایرانی‌ها باشد.

پیش‌بینی شرایط مناسب برای سال ۹۹

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در سال ۱۳۸۸ میزان درآمد عملیاتی شرکت ملی صنایع مس ایران دو هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان بوده است که این میزان در سال ۹۷ به ۱۰ هزار میلیارد تومان و سال ۹۸ به ۲۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و در پنج ماهه نخست امسال ۱۲ هزار میلیارد تومان فروش ثبت‌شده داریم و اگر به همین روال تولید داشته باشیم، پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری میزان فروش شرکت مس شرایط مناسب‌تری را نسبت به سال ۹۸ داشته باشد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 138241
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا