کسب درآمد با تایپ در منزل

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: براساس آمار سازمان جهانی کار از اوایل سال ۲۰۰۰ بخش خدمات به عنوان کارفرمای بزرگ در جهان تبدیل شد و در حال حاضر ۴۹ درصد از اشتغال را به خود اختصاص داده است.

یکی از بخش‌های خدماتی که می‌تواند به عنوان کسب و کار معرفی کنیم تایپ در خانه است. چنانچه به کار با کامپیوتر علاقه من هستید، می‌توانید این کار را شروع کنید.

تایپ یکی از روش‌های کسب درآمد در منزل است و برای شروع فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید و نیاز به مهارت خاصی ندارد. در ضمن همه افراد در موقعیت‌های مختلف، کارمند، دانشجو و حتی بازنشسته می‌توانند این فعالیت را انجام دهند.

انواع کارهای تایپی

کارهای تایپی انواع مختلفی دارد که می‌توان در منزل هم این کارها را انجام داد. وارد کردن اطلاعات ساده و تبدیل فایل‌های صوتی به متن انواع مختلف کار تایپ است که افراد می‌توانند این کار را در منزل انجام دهند.

در تایپ ساده، اطلاعات متنی یا ارقام توسط شخص یا شرکت ارائه و در کامپیوتر وارد می‌شود. این ورود اطلاعات می‌تواند، وارد کردن حقوق و دستمزد کارمندان، اطلاعات آماری مربوط به شرکت‌ها، برنامه‌های شرکت‌ها و مواردی از این قبیل باشد.همانطور که عنوان شد انجام این فعالیت نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد و تنها باید مهارت برقررای ارتباط و تجربه کار با کامپیوتر را داشته باشید.

رونویسی نوع دیگر از تایپ است در این روش دست‌نوشته یا فایل صوتی را رونویسی می‌کنیم. در فایل صوتی لازم است شنونده خوبی باشید و سریع و دقیق تایپ کنید. در رونویسی فایل‌های صوتی، سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها، مطالب بیان شده در کنفرانس‌ها، پادکست‌ها و فیلم‌ها باید از روی فایل‌ها تایپ شود. البته برخی از این این فایل‌ها همچون مطالب پزشکی، قضایی و برخی مطالب تخصصی نیاز به آشنایی با این رشته‌ها دارد.

هزینه رونویسی فایل صوتی نیز به طور میانگین ۴۵ هزار تومان است که بر اساس مدت زمان تغییر می‌کند. 

چقدر می‌توان از تایپ درآمد کسب کرد؟

درآمد حاصل از تایپ کردن بسته به مهارت، تجربه، انواع تایپ و میزان ساعات کاری متفاوت است. چنانچه با سرعت بیشتری تایپ کنید، زمان بیشتری اختصاص دهید و تایپ فایل‌ها تخصصی درآمد بیشتری دارد.

هزینه تایپ فارسی ساده (یک صفحه ۱۸ سطری) به طور میانگین ۳۰۰ تومان و برای فایل‌های تخصصی ۴۰۰ تومان است. هزینه تایپ فارسی و عربی و فارسی و انگلیسی ۵۵۰ تومان است.

هزینه رسم جدول، نمودار، اشکال و فرمول متفاوت است. رسم هر جدول ۸۰۰ تومان، رسم نمودار و اشکال یک هزار تومان است. با توجه به استفاده از پاورپوینت در سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها هزینه هر صفحه پاورپوینت ۲۵۰ تا ۴۵۰ تومان متغیر است.

راه‌های سفارش کار تایپ

برای سفارش کار تایپ کافی است در اینترنت جست‌وجو کنید و سایت‌های فعال در این زمینه را انتخاب کنید. برخی از این سایت‌ها به عنوان واسطه بین سفارش‌دهنده و سفارش گیرنده عمل می‌کنند و این امکان را به افراد می‌دهند تا با قیمت‌های پیشنهادی مناسب مشتریان بیشتری را جذب کنند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 76098
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا