کاهش ۷۶ درصدی مسافران فرودگاه مهرآباد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  بر اساس آمار اعلامی از سوی اداره کل فرودگاه مهرآباد ، نشست برخاست هواپیماها در این فرودگاه در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹ کاهش ۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

نوروز سال گذشته شاهد انجام ۵ هزار و ۵۹۰ سورتی پرواز از فرودگاه مهرآباد بوده ایم که بر اساس آمار اعلام شده، در بازه زمانی مذکور ۲ هزار و ۹۲ سورتی پرواز انجام شد.

همچنین تردد مسافران نیز از فرودگاه مهرآباد در دامنه زمانی مذکور (۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹) کاهش ۷۶ درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس آمار منتشره از سوی فرودگاه مهرآباد، در نوروز سال ۹۸ تعداد اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه مهرآباد ۶۸۵ هزار و ۲۶۰ نفر بود که در طول سفرهای نوروزی امسال، ۱۶۷ هزار و ۳۶۰ نفر در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده اند.

گفتنی است در فاصله زمانی مذکور، بیشترین میزان تردد مسافر با ۱۶ هزار و ۲۹۰ نفر و انجام ۱۸۱ سورتی پرواز به تاریخ ۲۷ اسفند ۹۸ اختصاص دارد.

کمترین میزان ترددها نیز به ۱۲ فرودین امسال با اعزام و پذیرش ۶ هزار و ۷۲۰ مسافر و انجام تنها ۸۴ سورتی پرواز اختصاص داشته که کاهش حدوداً ۱۰ هزار نفری مسافران در پی هشدارهای شیوع کرونا را در کمتر از دو هفته نشان می‌دهد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 97651
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا