کاهش ۱۵ درصدی قیمت لوازم خانگی در راه است

جهان صنعت نیوز: سید مرتضی میری رئیس اتحادیه لوازم خانگی درباره آخرین شرایط خرید و فروش لوازم خانگی در کشور اظهار کرد: قرار است بعد از ایام محرم و صفر، سه برند (نشان تجاری) کره‌ای  بر روی خط تولید بیایند که اگر این مهم، محقق شود؛ کاهش قیمت در بازار خواهیم داشت.


رئیس اتحادیه لوازم خانگی ادامه داد: اگر این سه برند بر روی خط تولید بیایند افزایش ۳۵ درصدی را در تولیدهای خود و کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت لوازم خانگی را شاهد خواهیم بود.

میری در پاسخ به این پرسش که وضع تولیدات در بازار چگونه است؟ تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به شرایط ارزی و سرمایه در گردش، تولیدکنندگان شرایط خوبی در بازار دارند؛ چرا که توان تولیدی کشور به حدی تقویت شده که کارخانه‌ای را هم در کشور عراق افتتاح کرده‌ایم.

رئیس اتحادیه‌لوازم خانگی تصریح کرد: قیمت لوازم خانگی از اردیبشت بصورت ثابت مانده و هم اکنون افزایش قیمتی  در بازار نداریم.

میری در ادامه ابراز امیدواری کرد که بازار لوازم خانگی بتواند همین روند قیمتی را در بازار داشته باشد تا افراد مشکلی در خرید آن نداشته باشند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی بیان کرد: هم اکنون نیرو‌های بازرسی و تعزیزات نظارت کامل بر این واحد‌های صنفی دارند و افراد در صورت تخلف، می‌توانند آن را گزارش کنند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 48477
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا