کاهش خطای تراکنش‌ بانکی با نرم‌افزارهای ایرانی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  محمدرضا جمالی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان تمرکز فعالیت‌های این شرکت را در حوزه نرم‌افزارها و سخت ‌افزارهای بانکی و مالی دانست و گفت: نرم افزار پایش و تحلیل خودپردازها یکی از محصولات فناورانه در حوزه نرم‌افزارهای بانکی است که از سوی این شرکت تولید شده است و از طریق این نرم افزار توانمندی مشاهده آنلاین خرابی خودپردازها فراهم می‌شود.


جمالی، دسترسی آسان و محیط کاربری تعاملی را از ویژگی‌های این نرم‌افزار نام برد و افزود: این نرم‌افزار، امکان ارائه سوابق فعالیتی استفاده از نرم‌افزار، امکان تحلیل در بازه‌های ماهانه، سالانه و چند ساله را فراهم می‌آورد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، نرم افزار تحلیل پایانه فروش را از دیگر محصولات این شرکت عنوان کرد که می‌تواند در جمع آوری اطلاعات نحوه توزیع پول در شبکه پایانه‌های فروش یک بانک، محدوده‌هایی که می‌توان خودپردازها را با بازدهی بالا نصب کرد و همچنین دریافتی اطلاعات درباره مناطقی که پایانه‌ها بازدهی اندکی دارند، کارایی قابل توجهی داشته باشد.

وی از ویژگی‌های این نرم‌افزار را قابلیت ارائه پرشتاب و ترکیبی اطلاعات، تحلیل و مشاهده این داده‌ها بر بستر نرم‌افزار عنوان کرد و یادآور شد: این نرم‌افزار می‌تواند به مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات در ایجاد تعامل با مشتریان و ایجاد شناخت تازه از اثربخشی پایانه‌های فروش خود همراهی کند.

به گفته این فعال فناور، نرم افزار  ما اطلاعات مربوط به کلیه عملیات بانکی ثبت شده در سامانه متمرکز بانک را تحلیل می‌کند و می‌تواند تمامی تراکنش‌های بانکی را به دلخواه کاربر و بر مبنای فیلترهای گوناگون تحلیل کند و به نمایش بگذارد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، جمالی با بیان این‌که ما توانستیم با اندازه‌گیری شاخص‌های کیفی وضعیت کیفیت سرویس را در بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت بهبود دهیم، خاطر نشان کرد: این امر منجر به کاهش خطای شبکه و رسیدن آن از سطح ۵ تراکنش یک خطا به ۱۲۰ تراکنش یک خطا شده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 157524
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا