چشم انداز روشن سیمان ارومیه با ۱۸۷ درصد افزایش سود در بهار امسال

به گزارش جهان صنعت نیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، عبدالمجید نیکنام جهرمی با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: با اینکه کشور سخت ترین سال های اقتصادی را سپری می کند و مشکلات موجود تاثیر قابل توجهی بر روند فعالیت و سوددهی شرکت ها دارد، شرکت سیمان ارومیه موفق شد به سود خالص ۱۴۶میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد ۱۸۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت سیمان ارومیه در ادامه به اهمیت وجه فنی کارخانه ها و تاکید شستا بر بهبود کیفی تولید پرداخت و در این باره گفت: کاهش انرژی الکتریکی مصرفی آسیای مواد خام در سه ماهه اول ۱۴۰۰ و کسب کمترین میزان در گروه و انجام تعمیرات اساسی با توجه به تبدیل تهدید قطع برق به فرصت دو اقدام مهمی بود که در سه ماهه نخست جاری انجام شد.

وی گفت: از مهمترین دستاوردهایی سه ماهه گذشته برای کل صنعت سیمان از جمله شرکت اورمیه میتوان به عرضه کل محصولات سیمان شرکت در بورس کالا نام برد. خوشبختانه با عرضه سیمان در بورس کالا که از اواخر خرداد سال جاری در دستور کار قرار گرفت، شفافیت قابل توجهی بر معاملات سیمانی حاکم است و مردم نیز می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند. علاوه بر این با ورود سیمان به بورس کالا علاوه بر جلوگیری از سود غیرمتعارف دلالان، نظام قیمت گذاری نیز بر اصل عرضه و تقاضا بازگشته و قیمت دستوری که در تضاد با منافع سهامداران است، حذف شده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمهصنعت و معدن
شناسه : 206904
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا