پروازها تعطیل شوند

 به گزارش خبرنگار جهان صنعت نیوزعزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل نقص فنی مکرر پراوزهای داخلی و خارجی و عدم دخالت مجلس برای توقف هرگونه پرواز تا بهبود شرایط فنی به جهان صنعت نیوز گفت:تا کنون که خبری از دلیل بازگشت  هواپیمای ایرباس ۳۰۶ هما به فرودگاه به صورت رسمی ارایه نشده است ولی هواپیماهای فرسوده دلیل اتفاقات اخیر در حوزه هواپیمایی است.در چنین شرایطی بهتر است پروازها تعطیل شوند.

وی ادامه داد به دلیل تحریم ها در تعمیر قطعات فنی هواپیماها محدودیت داریم. هواپیماهای دارای نقص فنی نباید اجازه پرواز داشته باشند و در غیر این صورت با جان مسافران بازی خواهد شد.

این نماینده مجلس با مسئول دانستن  سازمان هواپیمایی کشوری افزود:در چنین مواقعی سازمان هواپیمایی کشوری باید پاسخگو باشدو فقط صرفا به خاطر اینکه درآمدی داشته باشند نباید به هر قیمتی پروازها را با هر نقص فنی انجام دهند.

عزیز اکبریان با انتقاد به عملکرد نهادهای مسئول در این زمینه در ادامه گفت :حساسیت بر ایمنی و سلامت جان مسافران فضای بی‌اعتمادی بر حمل و نقل هوایی را از بین می‌برد و باعث افزایش بهره‌وری و اعتمادسازی بین مردم می‌شود.

وی با شکایت از رویه کار مسئولان افزود:نماینده ها ومسئولان فقط حرف می زنند و در عمل هیچ کاری انجام نمی‌دهند. قرار نیست که در هر شرایطی پروازها انجام شود.کشور در تحریم است و قطعا مردم درک خواهند کرد وقتی ببینند مسئولان برای جان آنها ارزش قایلند درک می‌کنند.

گفتنی است پرواز ایرباس ۳۰۶ هما که امروز صبح  تهران را به مقصد –استانبول ترک کرده بودپس از  چند دقیقه به فرودگاه امام بازگشت که با این اتفاق تعداد نقص فنی در پروزاهای ایرلاین های ایرانی از مرز هشدار عبور کرده و نگرانی های زیادی را برای متقاضیان سفر ایجاد کرده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهمسکن
شناسه : 87394
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا