پایان راه جشن بزرگ سینمای ایران

به گزارش جهان صنعت نیوز:  محمدرضا شهیدی‌فر مجری اختتامیه سی‌ و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر است. این دوره از جشنواره با حضور نام‌های بزرگ سینمای ایران از مجید مجیدی و مسعود کیمیایی تا ابراهیم‌ حاتمی‌کیا برگزار شد.

دیشب در پایان نمایش فیلم‌ها نامزدهای جوایز معرفی شدند که فهرست‌شان را می‌توانید در گزارش پری‌ناز ایزدیار با الناز شاکردوست و امیر جدیدی با پیمان معادی رقابت می‌کند، مطالعه کنید.

در ابتدای مراسم اختتامیه سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش و آیاتی از کلام‌الله مجید تلاوت شد. محمدرضا شهیدی‌فر در ابتدای مراسم ضمن تبریک به مناسبت ایام‌ دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به آنچه در ماه‌های گذشته رخ داده اشاره کرد و با اشاره به این که امروز مصادف با چهلمین روز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی‌است، گفت: «شهادت او ملت ما را بار دیگر همدل کرد.

مدتی پس از سقوط هواپیمای اکراینی در روزهایی که مردم ما ملتهب و نگران بودند، به روزهای جشنواره فیلم فجر رسیدیم. هنرمندان ما در این روزها سعی کردند در کنار هم و در کنار مردم باشند. او ابراز امیدواری کرد که از این پس حرف‌های امیدبخش و حرف‌هایی که ما را در همه احوال کنار هم قرار می‌دهد، بشنویم.»

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم حضور دارد.

 

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیده
شناسه : 88372
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا