وزارت صنعت، معدن و تجارت جزو فعال ترین دستگاه ها در رسانه های جمعی

جهان صنعت نیوز:  طبق گزارش مدیریتی عملکرد رسانه ای و تبلیغی دستگاه های اجرایی و استانداری های کشور در هفته دولت ۹۸ منتشره از سوی اداره کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، میزان حضور رؤسا، معاونان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی در برنامه های تلویزیونی و رادیویی، ۱۱۹ مورد بوده است.

از این میزان، ۶۸ برنامه تلویزیونی و ۵۱ برنامه رادیویی بوده که فعال ترین دستگاه ها در این حوزه، وزارتخانه های نفت (۱۷ مورد)، آموزش و پرورش (۱۶ مورد)، امور اقتصادی و دارایی (۱۲ مورد) و وزارت صنعت، معدن و تجارت (۱۱ مورد) بوده است.

همچنین به مناسبت هفته دولت، مدیران ارشد دستگاه ها،۱۰۰ گفت و گو با رسانه ها انجام داده اند که وزارتخانه های «امور اقتصادی و دارایی»، «نفت»، «ارتباطات و فناوری اطلاعات» و «صنعت، معدن و تجارت» در این زمینه، فعال ترین دستگاه ها شناخته شدند.

گزارش مدیریتی عملکرد رسانه ای و تبلیغی دستگاه های اجرایی و استانداری های کشور در هفته دولت ۹۸ حاکی است: وزارت صنعت، معدن و تجارت طی این مدت، ۹ مورد «گفت و گو با رسانه های داخلی»، یک مورد «دیدار با تشکل های مردم نهاد، نخبگان، ذینفعان و غیره»، ۲۹ مورد «تولید محتوا»، ۳ مورد «سفر استانی» و ۱۱ مورد «افتتاح یا بازدید از پروژه ها» داشته است.

اقدامات انجام شده در این گزارش، از سوی ۲۷ دستگاه دولتی و طی بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور ۹۸ انجام شده است.

اقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 57893
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا