هفته دفاع مقدس، نمایش اقتدار و توانایی ماست

علی شعبانی *  هفته دفاع مقدس، بازتاب جهان‌بینی برتر یک ملت است. ملتی طالب عزت و استقلال، ملتی خداجو و آزاده، ملتی توفنده بر علیه استبداد و استکبار و خواهان جهانی بر پایه صلح و برادری و پیراسته از فزون‌خواهی و تبعیض و…

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و پایداری ملتی است که با دست خالی در برابر تهاجم جبهه استکبار ایستاد و آنان را به خاک مذلت نشاند.

هفته دفاع مقدس بزرگداشت نام و یاد مردان و زنانی است که عاشقانه و صادقانه بر عهد خود وفا کردند، جمعی دعوت حق را لبیک گفتند و در رضوان الهی مقیم شدند. گروهی دیگر بر تداوم راه استوار و در انتظار فرمان الهی‌اند.

هفته دفاع مقدس، فصل بازخوانی پیام شهدا و جانبازان و ایثارگران و شیرزنان و شیرمردانی است که هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل پیکار کردند و با اراده آهنین و خلل‌ناپذیر بر حفظ و تقویت راه انقلابیون ۵۷ پای فشردند.

هفته دفاع مقدس دانشگاه تعلیم ارزش‌ها و باورهای ملتی زنده، دلیر، شکوهمند، پویا و مصمم به نسل‌های حاضر و آتی است.

با گرامیداشت یاد و اهدای سلام و درود به روح امام عظیم‌الشان، فرمانده فقید کل قوا و شهدای گرانقدر دفاع مقدس به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ادای احترام به پیشگاه جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، سرداران، فرماندهان، امرا و افسران و درجه‌داران و سربازان و بسیجیان و روحانیون و نیروهای رشید مردمی از اقشار مختلف (مسلمان و کلیمی و مسیحی و زرتشتی و آشوری و…) که به نحوی در حصول پیروزی بزرگ در جنگ تحمیلی و خلق حماسه دفاع مقدس نقش داشتند، سالگرد این مناسبت بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

دفاع مقدس ملت ایران پدیده‌ای استثنایی بود و نقطه عطفی مانا و جاری در تاریخ ایران است. بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایش اقتدار و توانایی ماست. «ما مقتدریم، ما می‌توانیم».

اخبار برگزیدهیادداشت
شناسه : 217990
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا