نوسان سکه در کانال ۱۱ میلیون تومان

به گزارش جهان صنعت نیوز:   در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۲۱ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۸۵۸ هزار تومان شد.

همچنین اُنس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۵۳ دلار و ۷۲ سنت قیمت خورد که با در مقایسه با روز گذشته یک دلار و ۲۹ سنت کاهش داشت. 

نائب رییس اتحادیه طلا وجواهر تهران در گفت‌وگو با ایران درباره وضعیت بازار سکه و طلا، گفت: قیمت سکه طرح جدید در بازار به دلیل تقاضا در طول روز نوسان دارد. 

«محمد کشتی‌آرای» افزود: ممکن است عرضه این نوع سکه در بازار کم باشد و در نتیجه شاهد افزایش قیمت جزئی سکه طرح جدید در مقایسه با انواع دیگر سکه در بازار باشیم. 

وی اظهار داشت: در مجموع چند روزی است که قیمت انواع سکه و طلا با توجه به کاهش قیمت اُنس جهانی طلا و دلار در بازار نزولی است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 216869
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا