نهادهای توانمند برای حل معضل کرونا پای کار بیایند

به گزارش جهان صنعت نیوز:  بهرام پارسایی روز جمعه با اشاره به نامه خود و چهار نماینده دیگر به علی لاریجانی رییس مجلس اظهار داشت: در این نامه از رییس مجلس خواستیم حقوق ما تا پایان مجلس دهم را برای کمک به بیماران کرونایی و تجهیز امکانات برای حل این بیماری اختصاص دهد.

نماینده شیراز و عضو فراکسیون امید مجلس افزود: شاید حقوق ما به تنهایی مشکل گشا نباشد ولی در این زمینه پیشگام شدیم و از نمایندگان مجلس و همه مدیرانی که برای آنها مقدور است دعوت می‌کنیم در این موضوع گام بردارند زیرا اگر کمبود امکانات پزشکی تامین نشود، در مبارزه با این بیماری شکست خوردیم.
پارسایی با بیان اینکه باید یک سامانه شفاف برای دریافت این کمکها ایجاد تا مشخص شود که این کمکها چگونه هزینه میشود، گفت: مهمتر از این پیشنهاد دادیم کمیسیون تلفیق یک بند به بودجه اضافه کند مبنی بر اینکه به صورت فوری دو میلیون دلار  از صندوق ذخیره ارزی به وزارت بهداشت اختصاص داده شود.  
نماینده شیراز و عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: تمامی نهادهای توانمند کشور موظف هستند پای کار بیایند تا این معضل هرچه سریعتر حل شود.  
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: همچنین با توجه به اینکه مجلس تعطیل است خواستار این شدیم بخشی که مربوط به بودجه جاری است، برای مقابله با این بیماری به وزارت بهداشت اختصاص یابد.
پنج نماینده عضو فراکسیون امید در نامه ای به رییس مجلس خواستار اختصاص حقوق خود تا پایان مجلس دهم برای مقابله با کرونا شدند. طیبه سیاوشی شاه عنایتی، سعیدی، سیده حمیده زرآبادی، حسین‌زاده و بهرام پارسایی از امضاکنندگان این نامه بودند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز(جمعه) گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

 

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 94335
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا