نماینده مجلس ایران: با گلوله و بازداشت جواب مردم را دادند

جهان صنعت نیوز: پروانه سلحضوری، نماینده مجلس از برخورد شدید با مردم در جریان اعتراضات به افزایش قیمت بنزین انتقاد کرده و گفته است با گلوله و بازداشت جواب معترضان داده شد.


پروانه سلحشوری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتی به اظهارات محمد علی جعفری، فرمانده سابق سپاه پاسداران و چند نظامی ارشد دیگر پاسخ داده است.

آقای جعفری پیشتر گفته بود اعتراضات اخیر، ناشی از “بی‌توجهی” دولت حسن روحانی به مردم بوده است.

آقای جعفری همچنین در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم خواهان برخورد قوه قضائیه با دولت حسن روحانی به خاطر آنچه “اجرای بد طرح بنزینی” خواند، شده بود.

خانم سلحشوری در توییت خود از اظهارات سرلشکر حسین سلامی فرمانده فعلی سپاه هم که گفته بود ایران امروز درگیر “یک جنگ بزرگ جهانی” است، انتقاد کرده و نوشته است “قلع و قمع مردم، با جنگ‌جهانی و کربلای۴ مقایسه شد. به نام دین، دستور ذبح و شکنجه مردم در سیمای غیرملی صادر شد.”

افزایش ناگهانی قیمت بنزین، باعث اعتراض‌های گسترده در ایران شد و مقام‌های ایران یک روز پس از آغاز این اعتراضات، دسترسی شهروندان این کشور به اینترنت را قطع کردند.

در خبری دیگر، یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران روز گذشته گفت ابعاد اعتراضات اخیر از وقایع سال ۱۳۸۸ و ۱۳۹۶ “گسترده‌تر بوده است.”

 

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 65502
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا