مهلت یک هفته‌ای ویرایش مدارک طرح ترافیک خبرنگاران پایتخت

به گزارش جهان صنعت نیوز:  متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری سال ۱۳۹۹ که از فردا یکشنبه عبارت نمایش وضعیت “در حال بررسی” در روبروی اسم آنها نوشته شده باشد به معنی نقص مدرک یا مدارک آنها است.

براساس این اطلاعیه، خبرنگاران از ۱۵تا ۲۱ تیرماه جاری می توانند به حساب کاربری در سامانه تهران من (بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران) مراجعه و نسبت به اصلاح و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

بنابراین اطلاعیه، در صورت بارگذاری و صحت هر سه مورد ذیل، وضعیت خبرنگاری متقاضی مورد تایید قرار خواهد گرفت.
معرفی نامه (با مهر و امضاء مدیر مسئول)
 تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت مالک بودن  خودرو توسط همسر خبرنگار، صفحه اول شناسنامه همسر)  

۱۰اثر منتشر شده در شش ماه گذشته یا لیست بیمه به صورت خوانا و با مهر رسمی مجموعه و امضاء مدیرمسئول

خبرنگاران در صورت هرگونه سوال یا ابهامی می توانید با شماره های تلفن های ۹۶۰۱۸۸۶۱، ۹۶۰۱۸۸۶۳،۹۶۰۱۸۸۶۵،۹۶۰۱۸۸۶۷ و ۹۶۰۱۸۹۷۶ تماس حاصل کنند.

هم اکنون دو طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها که مالکان خودروها جریمه نشوند، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود می‌شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۱۳ بهمن ماه۹۸، لایحه «تعیین نرخ عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی سال ۹۹ شهر تهران» را با ۲۱ درصد افزایش تصویب کردند و بر این اساس، نرخ پایه به ۲ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کرد که نسبت به نرخ سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشت.

بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح های ترافیکی پایتخت در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می شود.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 119244
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا