مقصود از نامه لاریجانی به رهبری، مصوبات شورای عالی امنیت ملی بود

به گزارش جهان صنعت نیوز: مسعود  پزشکیان روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات پیگیریهای علی لاریجانی درخصوص مدیریت بیماری کرونا اظهارداشت: رییس مجلس شورای اسلامی با سایر سران قوا، وزیر کشور، وزیر بهداشت و استانداران درباره لزوم هماهنگیهای بیشتر برای جلوگیری از تشدید شیوع کرونا صحبت کرده‌ و در این باره پیگیریهای مداوم روزانه داشتهاند.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رییس مجلس در ایجاد هماهنگی بین بخشهای مختلف برای هماهنگسازی فرایند مقابله با کرونا افزود: وی با تمام ظرفیت برای ارتقای سطح هماهنگی و همافزایی در حاکمیت برای مهار این ویروس به میدان آمده و بر اجرای مصوبات شورای عالی امنیت ملی تاکید دارد.

پزشکیان با تاکید بر اینکه مردم باید از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: دولت به کمک نیروهای امنیتی باید مانع سفرهای غیرضرور شوند. همچنین از دولت درخواست کردیم تا از اختصاص بنزین مازاد برای نوروز جلوگیری کنند هرچند مجلس در گذشته این موضوع را تصویب کرده است.

پیش از این خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نایب رییس مجلس شورای اسلامی از نامه رییس مجلس به رهبری برای تغییر ریاست ستاد مقابله با کرونا خبر داده و بیان کرده که رهبری خواستار این شدند که خود رییس جمهور مسئولیت را برعهده بگیرند.

 

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 93892
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا