معرفی ۱۲۰ هزار متقاضی برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها

 به گزارش جهان صنعت نیوز:   محمد اسلامی در خصوص جلسه‌ای که با بانک‌ها برای تسریع در پرداخت وام ودیعه مسکن برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه با بانک‌ها مقرر شد تا بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن و همچنین ارائه تسهیلات به طرح اقدام ملی مسکن، تسریع داشته باشند تا مستأجران زودتر بتوانند به ودیعه مورد درخواست خود برسند.


وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص ضمانت‌های وام ودیعه مسکن اعلام کرد: در جلسه با بانک‌ها، مقرر شد تا مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا عمل شود. بدین معنا که برای وام‌های ۱۵ میلیون تومان بدون ضامن غیر و تنها با ضمانت خود شخص وام گیرنده، تسهیلات وام مسکن پرداخت شود و برای وام‌های ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی با یک ضامن، پرداخت تسهیلات انجام شود.

اسلامی توضیح داد: با توجه به مشارکت بانک‌ها در تأمین منابع تسهیلاتی طرح اقدام ملی، مقرر شد جلساتی اختصاصی با هر یک از بانک‌ها برگزار شود و در خصوص چگونگی تخصیص منابع و چگونگی پرداخت، نتیجه‌ای واحد اتخاذ شود. همچنین مقرر شدت تا در کنار بانک مسکن، سایر بانک‌ها با تمامی قدرت خود در حوزه مسئولیتی بخش مسکن کمک دهنده باشند و تعداد بیشتری از متقاضیان برای اخذ تسهیلات مسکن، پوشش داده شوند.

وی در خصوص آخرین آمار از وام ودیعه مسکن، گفت: تا امروز بیش از ۱۲۰ هزار نفر به کارتابل بانک معرفی شدند که از این تعداد حدود ۲۱ هزار نفر تشکیل پرونده انجام شده و نزدیک به ۱۲ هزار تسهیلات پرداخت شده است.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 138010
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا