مسیریابی ویروس کرونا

به گزارش جهان صنعت نیوز:  زویا نیکنام مدیر روابط عمومی مسیریاب «بلد» روز یکشنبه درباره فعالیتی که در زمینه بحران کرونا انجام دادند به دو مورد مهم اشاره کرد.

وی گفت: نمایش مراکز ارایه دهنده خدمات مربوط به کرونا مانند بیمارستان و مراکز درمانی از همان روزهای ابتدایی در دستور کار تیم فنی این مسیریاب قرار گرفت و پس از مدت کوتاهی این موقعیت‌های روی نقشه به نمایش درآمد.

موضوع دوم که نیکنام به آن اشاره کرد، مسیله اهدای خون است. این مسیریاب بومی برای سهولت انجام این کار مکان‌های دریافت کننده خون را روی نقشه خود مشخص کرده اند.

نیکنام افزود: طبق اعلام سازمان اهدای خون بیمارستان ها و مراکز درمانی، اکنون به دریافت خون نیاز دارند. به همین دلیل در حال حاضر لیست مراکز اهدای خون نزدیک به مکان فعلی هر کاربر روی نقشه قابل نمایش است.

وی افزود: همچنین موضوع دیگری که برای کاربران بلد در دوران کرونا قابل استفاده است، دسترسی به لیست کاملی از مراکز و کسب و کارها روی نقشه است. کاربران بر اساس آن می توانند به جای خروج از منزل، با استفاده از اطلاعات تماس کاملی که روی نقشه وجود دارد، سوالات خود را مطرح کنند و محصولی که نیاز دارند را سفارش دهند.

 نیکنام خاطر نشان کرد: این ها فعالیت هایی بود که ما در راستای مسوولیت اجتماعی خود انجام دادیم و حتما این کار را به روش و شیوه های متفاوت ادامه خواهیم داد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 94748
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا