مسدود بودن راه‌ها ، برق‌رسانی را در گیلان کند کرد

به گزارش جهان صنعت نیوز«میثم جعفرزاده» امروز چهارشنبه اظهار داشت: اکنون برق هفت شهر و ۲۸۰ روستا در استان گیلان قطع است.وی اضافه کرد: به جز تیم‌های عملیاتی استان گیلان، ۵۴ تیم از سایر استان‌ها اعزام شده‌اند اما مسدود بودن راه‌ها ، دست آنها را برای برقدار کردن شهرها و روستاهای گیلان بسته است.
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو تاکید کرد: در صورت برطرف شدن مشکل راه ها، امشب بسیاری از خاموشی‌ها را برطرف می‌کنیم.قطعی برق در کنار مشکلاتی که برای زندگی روزمره گیلانی‌ها ایجاد کرده، موجب اختلال در ارتباط مخابراتی این استان نیز شده است.


«مهرداد ترابیان» مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات نیز در این زمینه گفت: اگر قطعی برق ادامه پیدا کند با قطعی ارتباطات مخابراتی در استان گیلان مواجه خواهیم شد.

به گفته وی، نزدیک به ۳۰۰ سایت تلفن همراه در استان گیلان قطع شده که ۱۰۰ سایت، با کمک ژنراتور وصل شده است.

وی عمده مشکل کنونی را قطعی برق دانست و افزود:  امروز قول داده‌اند تا ظهر برق متصل شود اما نگرانی ما از این است که با توجه به کمبود گازوئیل، سوخت ژنراتورهایی که برای سایت‌های تلفن همراه فرستاده‌ایم تمام شود و دوباره شاهد قطعی اتصال تلفن همراه و ثابت در برخی از مناطق استان باشیم.

ژنراتورهایی که به مناطق مختلف فرستاده‌ایم تا عصر دوام می‌آورند اما پس از آن اگر قطعی برق ادامه پیدا کند با بحران ارتباطی مواجه خواهیم شد.

بارش برف که از یکشنبه شب ( ۲۰ بهمن ) در گیلان آغاز شد، موجب قطع برق و آب شماری از مشترکان ساکن گیلان شد. ارتفاع برف در مناطق جلگه ای و شهرهای شرقی و مرکزی استان بین ۵۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ارتفاعات این استان تا دو متر گزارش شد.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 88516
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا