محصولات آلمان رتبه اول محبوبیت و چین رتبه آخر

جهان صنعت نیوز: در حال حاضر کالاهای ساخت آلمان از نظر محبوبیت و جلب اعتماد مردم در صد جدول هستندو بعد از آلمانی ها ایتالیایی ها هستند که محصولاتشان در رده دوم محبوبیت است و در این جدول چینی ها در انتهای فهرست قرار دارند و مردم دنیا به محصولات ساخت این کشور اعتمادی ندارند.


دانشگاه کمبریج نتایج یک نظر سنجی را منتشر کرده است که با تحقیقات یک موسسه نظر سنجی به نام «یوگوو» مطابق است.

براساس این نظر سنجی های علمی محبوبیت کالاهای ساخت کشورهای صنعتی در ۲۳ کشور جهان صورت گرفته که اخیرا توسط خبرگزاری آلمان منتشر شده است.

این گزارش نشان می دهد که مردم ۲۳ کشور که در این نظرسنجی شرکت داشته اند هنوز معتقدند که محصولاتی که برچسب «ساخت آلمان» را دارند از بیشترین اعتماد و محبوبیت برخورداند.

محصولات آلمان رتبه اول محبوبیت و چین رتبه آخر

این تحقیق در فاصله بین ۲۸ فوریه تا ۲۶ مارس امسال صورت گرفته و مردم کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، دانمارک، برزیل و آمریکا به این سوال که از نظر شما محبوب ترین و مورد اعتماد ترین محصولات ساخت کدام کشورها هستند، پاسخ داده اند.

مردم در کشورهای نیجریه، آفریقای جنوبی و مصر نیز در این برنامه مطالعاتی شرکت داشته اند و علاوه بر این در عربستان، هند، چین، اندونزی و تایلند  هم این پرسش در میان مردم مطرح شده است.

محصولات ساخت کشور آلمان با کسب ۴۵ درصد از نظرات مثبت پاسخ دهندگان توانسته اند رتبه اول مورد اعتمادترین محصولات را به دست آورند. در واقع نیمی از مردمی که در این مصاحبه ها شرکت داشته اند به آلمان نظر مثبتی داشته اند و فقط ۶ درصد شرکت کنندگان محصولات آلمانی را نپسندیده اند.

در این نظر سنجی ایتالیا با ۳۸ درصد، بریتانیا و فرانسه نیز با ۳۴ درصد، ژاپن ۳۳ درصد، کره جنوبی، تنها ۵ درصد از نظرات مثبت رای دهندگان را به خود اختصاص داده اند. به این ترتیب محصولات ساخت کرده در رده نهم محبوبیت جهانی قرار دارند و چین در میان ۱۲ کشوری که درباره آن ها سوال شده، رتبه آخر را به دست آورده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژهدانش و فناوری
شناسه : 53903
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا