لایحه بودجه ۱۴۰۰ امروز به مجلس تقدیم می‌شود

به گزارش جهان صنعت نیوز: جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان مجلس آغاز شد.

 ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور و بررسی گزارش صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان امروز همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور را بررسی خواهند کرد.

گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکت‌های خودروسازی در خصوص کیفیت و قیمت خودرو هم امروز در مجلس بررسی می‌شود.

 گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه امروز در مجلس در دستور کار قرار دارد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانسیاسی
شناسه : 156571
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا