قیمت اکثر خودروهای داخلی بدون تغییر ماند

به گزارش جهان صنعت نیوز:  امروز و در گروه ایران‌خودرو هر دستگاه سمند ال.ایکس و سمند سون بدون تغییر نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ترتیب ۱۴۵ و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خوردند.


پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ وی.هشت و رانا نیز بدون تغییر نسبت به چهارشنبه گذشته به ترتیب در ۱۶۵، ۹۵ و ۱۶۴ میلیون تومان ثابت ماندند.

همچنین پژو ۲۰۷ دنده دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دناپلاس نیز تغییرات قیمتی تجربه نکردند و به ترتیب ۲۳۳، ۳۱۰ و ۲۶۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

قیمت دو خودروی پژو پارس با موتور تی.یو۵ و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هر یک با دو میلیون تومان کاهش روبرو شدند و به ترتیب ۲۱۳ و ۲۰۲ میلیون تومان نرخ داشتند.

قیمت پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس با رشد یک میلیون تومانی نسبت به چهارشنبه گذشته به ۱۴۵ میلیون تومان، پژو پارس معمولی با رشد یک میلیون تومانی به ۱۷۶ میلیون تومان و دنا معمولی با رشد دو میلیون تومانی ۲۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

تولیدات سایپا

برپایه این گزارش، در گروه سایپا هر دستگاه پراید ۱۱۱ و تیبا صندوق‌دار بدون تغییر نسبت به روز چهارشنبه هفته گذشته به ترتیب در قیمت‌های ۹۴ و ۹۷ میلیون تومان ایستادند.

پراید ۱۳۱ با رشد ۵۰۰ هزار تومانی به ۸۲ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ با رشد یک میلیون تومانی به ۸۳ میلیون تومان، تیبا ۲ با رشد یک میلیون تومانی به ۱۱۰ میلیون تومان و ساینا با رشد دو میلیون تومانی به ۱۱۰ میلیون تومان رسید.

رشد قیمت مونتاژی‌ها

بازار خودروهای مونتاژ شده، قیمت‌های نتفاوتی داشتند، بگونه ای که هایما. اس۷ ایران‌خودرو با تجربه رشد ۳۰ میلیون تومانی در پنج روز گذشته به ۵۹۰ میلیون تومان رسید.

امروز هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو ۷۴۵ میلیون تومان، چانگان سایپا ۳۹۴ میلیون تومان، سیتروئن.‌سی۳ به ۷۲۵ میلیون تومان، سراتو ۶۴۰ میلیون تومان، همچنین جک.‌اس۵ به ۵۸۰ میلیون تومان، هیوندای اکسنت ۶۱۳ میلیون تومان و النترا ۹۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

تداوم رکود خرید و فروش‌ها

 «سعید موتمنی»، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران پایتخت گفت: واقعیت اینکه با وجود افزایش قیمت‌ها به‌ویژه در دسته مونتاژی‌ها، خرید و فروش‌ها راکد بوده و غیراز افرادی که نیاز داشته باشند، خریدار و فروشنده واقعی در بازار وجود ندارد.

وی تاکیدکرد:‌ نوسان ارزی مانع از تصمیم‌گیری خریداران و فروشندگان است و به نظر می‌رسد در شرایط کنونی، فقط ثبات نرخ ارز است که می تواند اندکی آرامش به این بازار برگرداند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 130400
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا