قیمت‌های بازار به‌طور ویژه کنترل می‌شود

جهان صنعت نیوز: به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «رضا رحمانی» عصر جمعه در پایان جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار کشور در جمع خبرنگاران به اجرای سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: بازار در این مقطع به صورت چند لایه کنترل می شود و دستگاه های نظارتی از جمله سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسی اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی مکلف شده اند در چند بخش مختلف به صورت ویژه در سطح بازار، قیمت‌ها را به دقت رصد و کنترل کرده و گزارش لازم را نیز به مردم ارائه کنند.

وی یادآور شد: بازرسی اصناف و واحد نظارت اتحادیه های صنفی، بخش نخست کنترل قیمت در سطح بازار است که انتظار می‌رود با همراهی صنوف در این حوزه با کمترین مشکل مواجه شویم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان‌کرد: مقرر شد اتاق اصناف کشور با صنوف مختلف جلسات کارشناسی برگزار و ضمن کنترل موارد، مانع بروز هر نوع تخلف و تخطی در تامین کالای مورد نیاز مردم و قیمت آنها شود.

رحمانی یادآور شد: بازرسان مستقر در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و همچنین بخش نظارتی تعزیرات حکومتی نیز در این شرایط حجم بازرسی‌های خود را افزایش خواهند داد و در قالب گشت مشترک نظارتی سعی می شود جلوی بروز تخلفات به هر میزان ممکن در سطح بازار گرفته شود و تعزیرات حکومتی نیز در روند رسیدگی به تخلفات گزارشات ارائه شده به کار خود سرعت می دهد.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 62134
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا