فهرست مقررات مخل کسب و کار به هیات مقررات زدایی اعلام شد

 به گزارش جهان صنعت نیوز:  سعید زرندی اعلام کرد: فهرست عناوین مجوزها، رویه‌ها و مقررات مخل بیرونی حوزه صنعت، معدن و تجارت و راهکارهای پیشنهادی اصلاح آنها به وزارت اقتصاد و دارایی جهت طرح در هیأت مقررات زدایی ارسال شد.


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با عنایت به نامگذاری سال جاری و در راستای تحقق شعار مانع زدایی از حوزه تولید و در خصوص لغو مجوزهای دست و پا گیر و تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای ضروری برای فعالان اقتصادی فهرست عناوین مجوزها، رویه‌ها و مقررات بیرونی (برون دستگاهی) که موجب وقفه و اخلال در صدور مجوزهای حوزه صنعت، معدن و تجارت شده اند جهت طرح در هیأت مقررات‌ زدایی ارسال شده است.

وی افزود: این فهرست با همفکری و نظرخواهی از فعالان تولیدی و اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی، خانه‌های صنعت، اتاق بازرگانی و دیگر انجمن‌ها تهیه شده است.

زرندی در ادامه توضیح داد: ۹ مورد در بخش صنعت، ۵ موضوع در بخش معدن و ۵ مورد در بخش صنوف در این لیست به همراه پیشنهاد اصلاح آن دیده شده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: این فهرست، موضوعاتی بود که در اختیار هیأت مقررات زدایی می‌باشد و سایر موضوعات دیگر برای مانع زدایی در سطوح بالاتر دنبال می‌شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 183101
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا