فعالیت گروه قرنطینه پزشکی در بنادر، شبانه‌روزی شد

به گزارش جهان صنعت نیوز  «محمد راستاد»  در نشست مدیران این سازمان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور چین، افزود: برای جلوگیری از انتقال این بیماری از طریق بار و تردد خدمه‌های کشتی‌های ورودی به بنادر کشور و با هدف کاهش نگرانی خانواده‌ها از شیوع و انتقال بیماری کرونا از خاور دور اقداماتی در بنادر کشور انجام شده است.


وی که در نشستی با موضوع «بیان مشکلات و چالش های بنادر بازرگانی» با مدیران بنادر کشور در حال سخنرانی بود، با اشاره به چالش‌های عملیاتی و تجهیزاتی مشترک بنادر بزرگ تجاری کشور و ضرورت ارائه راهکارهای اجرایی و برنامه زمان بندی شده برای رفع این چالش‌ها، گفت: با همین امکانات و ابزارهای موجود در بنادر کشور، به سادگی، می توانیم چالش های مدنظر مدیران بنادر را رفع کنیم.

وی افزود: تامین تجهیزات بندری مخصوص تخلیه کالاهای فله و غلات بنادر امام خمینی (ره)، انزلی و شهید رجایی باید هرچه سریع‌تر، مطابق با جابه جایی برنامه ریزی شده، صورت بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به ترافیک جدید ورودی به بندر شهید رجایی ناشی از ورود کالاهای اساسی به این بندر، نیاز به تجهیزات بندری مخصوص کالاهای فله و غلات در بندر شهید رجایی بسیار زیاد شده است.

راستاد با بیان اینکه کمبود تجهیزاتی برخی بنادر با مدیریت درست قابل برطرف شدن است، تاکید کرد: لازم است معاونت مهندسی و توسعه توسعه امور زیر بنایی، هرچه سریعتر پروژه انتقال تجهیزات به بنادر امام خمینی ره و شهید رجایی را پیگیری کند.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 85499
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا