عرضه سهام دو شرکت لغو شد

جهان صنعت نیوز| عرضه بلوک ۹۷.۲۶۱ درصدی سهام شرکت مهندسی آب و خاک پارس شامل ۶۴۸ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۲ سهم که قرار بود فردا(یکشنبه ۱۲ خردادماه) توسط سازمان خصوصی‌سازی از طریق مزایده واگذار شود، لغو شد. بر اساس این گزارش، این میزان سهام برای این مزایده به قیمت پایه هر سهم ۱۰ هزار و ۹۷۹ ریال و ارزش کل پایه ۷ هزار و ۱۲۲ میلیارد و ۵۵ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۵۸ ریال قیمت‌گذاری شده بود.

همچنین مبلغ سپرده شرکت در مزایده سهام شرکت مهندسی آب و خاک پارس ۲۱۳ میلیارد و ۶۶۱ میلیاون و ۶۶۰ هزار و ۹۱۹ ریال اعلام شده بود که متقاضیان باید این مبلغ را به عنوان سپرده شرکت در مزایده تا یک روز پیش از برگزاری این مزایده به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز می‌کردند.

گفتنی است، انجام مطالعه، طراحی و نظارت طرح‌های آب و خاک و کشاورزی و … موضوع فعالیت شرکت شرکت مهندسی آب و خاک پارس را تشکیل می‌دهند. این گزارش می‌افزاید: مزایده جایگاه سوخت رامهرمز متعلق به استان خوزستان نیز که قرار بود فردا (یکشنبه) توسط سازمان خصوصی‌سازی به قیمت پایه ۳۶میلیارد و ۲۳۷میلیون و ۲۶۴هزار و ۹۱۰ریال به‌صورت ۳۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۴ ساله انجام شود، در حالی لغو شد که مبلغ سپرده شرکت در مزایده این جایگاه سوخت نیز یک میلیارد و ۸۷ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۹۴۷ ریال اعلام شده بود.

 

اقتصاد کلانبانک و بیمه
شناسه : 23223
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا