عراقچی: برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال تهران دست بکار شدیم

جهان صنعت نیوز: سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه با ابراز امیدواری به حل مشکل استراماچونی سرمربی ایتالیای باشگاه استقلال تهران گفت: به درخواست مسعود سلطانی‌فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال تهران دست بکار شدیم و با مذاکرات متعددی که به طور شخصی با سفیر ایتالیا در تهران و همین‌طور سفیر خودمان در کشور ایتالیا داشتیم، در تلاشیم با وساطت آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران، استراماچونی برای هدایت تیم استقلال به تهران بازگردد.


وی افزود: به نظرم استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت‌های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه وی به حسابش خواهد رفت و برداشت من این است او نگران پرداخت‌های خود بود.

معاون وزیر خارجه تاکید کرد: اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر ترک کشور بواسطه مسایل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته، خواستار حل مشکلات پرداخت‌های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.

عراقچی گفت: البته خود استراماچونی می‌داند مشکلات پرداخت در حقوق ایشان ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکاست و به طور حتم با علم به این موضوع با باشگاه استقلال تهران قرارداد بسته است و امیدوارم با تلاش‌های سفیر ایتالیا در تهران بزودی او را بار دیگر در سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران ببینم.

 

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 69073
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا