عدم خالص فروشی و صدور فاکتور در میدان مرکزی میوه و تربار تهران

جهان صنعت نیوز| اسدالله کارگر با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم عدم صدور فاکتور فروش از مبدا ( میدان مرکزی میوه و تره بار) و همچنین ناخالص فروشی است، افزود: متاسفانه فروشندگان میدان، میوه ها را بدون فاکتور به ما عرضه می کنند و تعزیرات نیز ما را جریمه می کند.


وی تصریح کرد: با وجود اینکه دو سال پیش خالص فروشی و صدور فاکتور مصوب شده اما متاسفانه همچنان اجرا نمی شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اضافه کرد: از دیگر مشکلات اعضای اتحادیه ما این است که زمان تحویل بار در میدان بارفروشان، آنها را مجبور می کنند دستمزد کارگر بارفروش را بپردازند در حالی که این وظیفه مجموعه بارفروشان است نه خریدار.

کارگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش قیمت خیار، گوجه فرنگی و سبزی درباره قیمت انواع میوه و سبزی گفت: خیار رسمی با حدود ۵٠٠ تومان افزایش نسبت به هفته قبل کیلویی بین ٢۵٠٠ تا ٣۵٠٠ تومان و نوع ممتاز آن ۵۵٠٠ تومان، خیار گلخانه با حدود ۵٠٠ تومان افزایش نسبت هفته قبل بین ٢۵٠٠ تا ۴۵٠٠ تومان و نوع ممتاز ۵۵٠٠ تومان. گوجه فرنگی با حدود ۵٠٠تومان افزایش نسبت به هفته قبل بین ٣٠٠٠ تا ۴٠٠٠ تومان و نوع ممتاز ۵٠٠٠٠ تومان، گوجه گلخانه با حدود ۵٠٠ تومان افزایش بین ۴٠٠٠ تا ۶٠٠٠ تومان و نوع ممتاز ٩٠٠٠ تومان عرضه می شود.

وی افزود: خیار رسمی با حدود ۵٠٠ تومان افزایش نسبت به هفته قبل کیلویی بین ٢۵٠٠ تا ٣۵٠٠ تومان و نوع ممتاز آن ۵۵٠٠ تومان، خیار گلخانه با حدود ۵٠٠ تومان افزایش نسبت هفته قبل بین ٢۵٠٠ تا ۴۵٠٠ تومان و نوع ممتاز ۵۵٠٠ تومان. گوجه فرنگی با حدود ۵٠٠تومان افزایش نسبت به هفته قبل بین ٣٠٠٠ تا ۴٠٠٠ تومان و نوع ممتاز ۵٠٠٠٠ تومان، گوجه گلخانه با حدود ۵٠٠ تومان افزایش بین ۴٠٠٠ تا ۶٠٠٠ تومان و نوع ممتاز ٩٠٠٠ تومان عرضه می شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 10956
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا