طرح سوال از وزیر راه درباره هک شدن اطلاعات سازمان بنادر

 

 به گزارش جهان صنعت نیوز:  علی خضریان با اشاره به طرح سؤال نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: به همراه جمعی از نمایندگان ضمن اینکه در خصوص سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات از وزیر مربوطه سوال کرده‌ایم، درباره مسائل مالی سازمان بنادر نیز از وزیر سؤال کردیم و به طور جد پیگیر این موضوع هستیم.


وی با بیان اینکه گزارشاتی از برخی اتفاقات ناگوار مالی و مدیریتی در سازمان بنادر کسب کرده‌ایم، افزود: باید مسائل مالی این سازمان مشخص شده و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات در این سازمان کاملاً شفاف شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ یادآور شد: اخیراً شاهد هک شدن اطلاعات این سازمان و انتشار آن به بیرون بودیم که علت درز این اطلاعات باید مشخص شود؛ نمی‌شود که در یک سازمان اطلاعات به راحتی درز پیدا کند و مقامی هم پاسخگو نباشد.

خضریان اضافه کرد: اگر کوتاهی یا قصدی در این باره وجود داشته باید به طور دقیق مشخص و با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت گیرد. ما به طور جدی در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و باید شفافیت لازم درباره مسائل سازمان‌بنادر صورت پذیرد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 155306
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا